Neler yeni

Birakiyorum.

HaCkEr_33

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Aralık 2020
Mesajlar
70
Tepkime puanı
46
İlgi Alanlarınız
Web Hacking
Cinsiyet
  1. Erkek
Son gunlerle alakali Açıklama ve Piyasadan çekilme sebebim

Herkese merhaba öncelikle şunu belirtelimki Son gunlerde benim adima fake zoneler mirrorlar alinmakta 2 bine yaklaşık zone alındı ve bazi haber sitelerinde hacker33 sahte zone peşinde diye haber edildi . Bunu her yonuyle site adminine kanitladim ama yetersiz dedi ve senaryo yapiliyo falan denildi. Beyler ben neden linçleneceğimi bilerekten fake zone alayım? Diyelimki tamam goz onune aldim yaptim , Neden yapayimki ne anlami varki? Mirror sadece herkesin kod adina uygun yaptigi saldirilari yetenegini gosteren belirten bir yerdir , Ben mirrorumu hiçbizaman lekelemem fake root diyelim sub diyelim yaklaşık ikiside birlikte 1k ya yakın zone var böyle diğer 3456 site anasayfa veyada " hacked.html " falan yani boyle olan zone , Bazilari var diyo işe hepsi brute Falan Bruteden başka birşey bilmiyosun Bu arkadaşlarada yorumumu bırakayım , Beyler ben brute ilede çalıştığımı inkar etmiyorum güzel priv dork yapana kadar gıkım çıkmakta brute açınca brute yapmam bazen bruteden başka birşey bilmem anlamina gelmez , Dogru brutede yapiyorum SQL Injection da yapiyorum NoRed yapiyorum acik porttan giriyorum exploit ariyorum hedef giriyorum her türlü şey yapıyorum en önemlisi 7 24 kendimi geliştirmekteyim. Kimse kimsenin kişiliğine dokunamaz bruteyi lamerlik değildir sadece kolay birşeydir Bu defacerlerin en kolay yoludur , Zamani olmayanda var bi umutla acar brutesini neblym normal alexali sitede çıkar şansına iyi sitede çıkar , Hatta bir keresinde brute ile bastigim iran sitesi marketing sitesinin admini bana yazdi bile neden sitemi hackledin veyada hacklediniz diye. Sadece kolaylikla yaptim adam beni aramaya başladı Hedef sitenin serverine bakarken bile wordpresslere brute yaparak girdim sw bypasslayip hedefime index bastim . Brute lamerlik degildir sadece defaceni bir çeşitidir. Şimdi neden lamer flan diyolar brute metoduna onu konuşalım bu metod kolay oldugu için herkes kolaylıkla yapılan işlem işlem değildir mantığıyla yürümekte diye düşünüyorlar bruteyi öğrenmek isterken haçker oluyodunuz öğrendikten sonra brute lamerlikmi oldu? Bırakın Allah aşkına , Bugune kadar sanalda Birçok kişi gördüm tanıştım iyisinide gördüm kötüsünüde Milliyetçisinide gördüm Vatan haininide Piçinide Adam gibi adam olanıda her tür insan gördüm Beni satanıda gördüm beni birisine tercih edende gördüm her tür insan gördüm. Tamam herkes gibi bende kendi takimimi Başlatım dedim Hevesi potensiyeli olanlari aldim yanima eğittim araştırmasına yardım ettim birşeyler yapması yapa bilmesi için bir yön gösterdim Geliştirdim 10 larca kişiye eğitim verdim kendi araştırmasınıda sağladım bana yüz çevirende oldu sonrasında ama yaptığım şey için pişman olmadım. Ekibimide geliştirmekteyim. Herkese iyi olmaya çalıştım ama yaranamadı . Bana kötülük yapan insanlardanda intikamimi aldim Polise sibere verenide oldu Bilgileri ifşa oluncak diye adliyeye giderim diyende oldu daha sonra özür dileyende oldu yalvaranda oldu . Şunu anladımki normal insanlara sanalda değer verilmemekte. Siktigimin sanalinin 90% ****** cocugu ve boş insanlar , Birisine lamer derken lamerin bile anlamini bilmeyen beyinsiz toplulugu , Birisinin yaşı az olduğu için aşağılayan ****** çocuguyla dolu Sanal Evet yaşım 16 10 yaşımdan beri bu işlerle ilgileniyorum türk sanalina 2 yıldır başladım , Bir çok İyi defacem oldu Kötü defacemde oldu ama ne kaybettim? Hiçbirşey her yaptıgım hatadan ders aldim insanlari sikime almamaya başladım herkes tarafından satılmayı kabullendim Şuana kadar dizimi yere vurmadım kendimi küçük duruma sokmadım utanacağım pişman olacağım birşey yapmadım kime rat attıysam sitesine index bastiysam iyi ettim GEBERİN ****** ÇOCUKLARI şuana kadar kime ne yaptıysam bilsinki o ona layıktır. Benden bukadar hiçkimsede gelip yok 33 e ole yaptim bole yaptim demesin artik sanalin boklarından sıkıldım. Benden bukadar yapacagimi yaptim. Birgün gelirsem yeniden sanala hangi itten intikam almadıysam alacağımdan emin ola bilir.

Herkese başarılar Hacktivizm Ailesi.
 

Tosun

tosunc.uk
Moderatör
Katılım
19 Aralık 2020
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
2,130
İlgi Alanlarınız
o
Cinsiyet
  1. Erkek
Kalan hayatında başarılar kardeşim. Yolun açık olsun
 
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
203
Tepkime puanı
215
İlgi Alanlarınız
Yazılım
Cinsiyet
  1. Erkek
Son gunlerle alakali Açıklama ve Piyasadan çekilme sebebim

Herkese merhaba öncelikle şunu belirtelimki Son gunlerde benim adima fake zoneler mirrorlar alinmakta 2 bine yaklaşık zone alındı ve bazi haber sitelerinde hacker33 sahte zone peşinde diye haber edildi . Bunu her yonuyle site adminine kanitladim ama yetersiz dedi ve senaryo yapiliyo falan denildi. Beyler ben neden linçleneceğimi bilerekten fake zone alayım? Diyelimki tamam goz onune aldim yaptim , Neden yapayimki ne anlami varki? Mirror sadece herkesin kod adina uygun yaptigi saldirilari yetenegini gosteren belirten bir yerdir , Ben mirrorumu hiçbizaman lekelemem fake root diyelim sub diyelim yaklaşık ikiside birlikte 1k ya yakın zone var böyle diğer 3456 site anasayfa veyada " hacked.html " falan yani boyle olan zone , Bazilari var diyo işe hepsi brute Falan Bruteden başka birşey bilmiyosun Bu arkadaşlarada yorumumu bırakayım , Beyler ben brute ilede çalıştığımı inkar etmiyorum güzel priv dork yapana kadar gıkım çıkmakta brute açınca brute yapmam bazen bruteden başka birşey bilmem anlamina gelmez , Dogru brutede yapiyorum SQL Injection da yapiyorum NoRed yapiyorum acik porttan giriyorum exploit ariyorum hedef giriyorum her türlü şey yapıyorum en önemlisi 7 24 kendimi geliştirmekteyim. Kimse kimsenin kişiliğine dokunamaz bruteyi lamerlik değildir sadece kolay birşeydir Bu defacerlerin en kolay yoludur , Zamani olmayanda var bi umutla acar brutesini neblym normal alexali sitede çıkar şansına iyi sitede çıkar , Hatta bir keresinde brute ile bastigim iran sitesi marketing sitesinin admini bana yazdi bile neden sitemi hackledin veyada hacklediniz diye. Sadece kolaylikla yaptim adam beni aramaya başladı Hedef sitenin serverine bakarken bile wordpresslere brute yaparak girdim sw bypasslayip hedefime index bastim . Brute lamerlik degildir sadece defaceni bir çeşitidir. Şimdi neden lamer flan diyolar brute metoduna onu konuşalım bu metod kolay oldugu için herkes kolaylıkla yapılan işlem işlem değildir mantığıyla yürümekte diye düşünüyorlar bruteyi öğrenmek isterken haçker oluyodunuz öğrendikten sonra brute lamerlikmi oldu? Bırakın Allah aşkına , Bugune kadar sanalda Birçok kişi gördüm tanıştım iyisinide gördüm kötüsünüde Milliyetçisinide gördüm Vatan haininide Piçinide Adam gibi adam olanıda her tür insan gördüm Beni satanıda gördüm beni birisine tercih edende gördüm her tür insan gördüm. Tamam herkes gibi bende kendi takimimi Başlatım dedim Hevesi potensiyeli olanlari aldim yanima eğittim araştırmasına yardım ettim birşeyler yapması yapa bilmesi için bir yön gösterdim Geliştirdim 10 larca kişiye eğitim verdim kendi araştırmasınıda sağladım bana yüz çevirende oldu sonrasında ama yaptığım şey için pişman olmadım. Ekibimide geliştirmekteyim. Herkese iyi olmaya çalıştım ama yaranamadı . Bana kötülük yapan insanlardanda intikamimi aldim Polise sibere verenide oldu Bilgileri ifşa oluncak diye adliyeye giderim diyende oldu daha sonra özür dileyende oldu yalvaranda oldu . Şunu anladımki normal insanlara sanalda değer verilmemekte. Siktigimin sanalinin 90% ****** cocugu ve boş insanlar , Birisine lamer derken lamerin bile anlamini bilmeyen beyinsiz toplulugu , Birisinin yaşı az olduğu için aşağılayan ****** çocuguyla dolu Sanal Evet yaşım 16 10 yaşımdan beri bu işlerle ilgileniyorum türk sanalina 2 yıldır başladım , Bir çok İyi defacem oldu Kötü defacemde oldu ama ne kaybettim? Hiçbirşey her yaptıgım hatadan ders aldim insanlari sikime almamaya başladım herkes tarafından satılmayı kabullendim Şuana kadar dizimi yere vurmadım kendimi küçük duruma sokmadım utanacağım pişman olacağım birşey yapmadım kime rat attıysam sitesine index bastiysam iyi ettim GEBERİN ****** ÇOCUKLARI şuana kadar kime ne yaptıysam bilsinki o ona layıktır. Benden bukadar hiçkimsede gelip yok 33 e ole yaptim bole yaptim demesin artik sanalin boklarından sıkıldım. Benden bukadar yapacagimi yaptim. Birgün gelirsem yeniden sanala hangi itten intikam almadıysam alacağımdan emin ola bilir.

Herkese başarılar Hacktivizm Ailesi.
her ne kadar bir birmizle pek konuşmasakta kararına saygı duyar başarılar dilerim umarım kararından pişman olmazsın Yolun açık olsun
 

KocaReis

Developer
Katılım
18 Aralık 2020
Mesajlar
587
Tepkime puanı
1,205
Böyleleri çok dostum. Kendilerini sanalın kralı ilan edenlerin olduğu bir ortamda ne bekliyordun daha fazla? :)

Yolun açık olsun her zaman yanımızda yerin var.
 

Onfroy

founder of what?
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Aralık 2020
Mesajlar
11
Tepkime puanı
123
İlgi Alanlarınız
Yok
Cinsiyet
  1. Erkek
hayatında başarılar 33
 

Konuyu görüntüleyen kullanıcılar:

Hukuksal Sorunlar İçin [email protected]
For Legal Problems [email protected]
Hacktivizm.Org
Hacktivizm.Org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Hacktivizm.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Hacktivizm saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Hacktivizm üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Hacktivizm sorumlu değildir. Sitelerinize Hacktivizm ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz. Sitemizde yer alan içerikler hakkındaki şikayetlerinizi Buradan iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Please Report Abuse, DMCA, Scamming, Harassment, Crack or any Illegal Activities to [email protected]
Hacktivizm Twitter Hacktivizm Youtube Hacktivizm İnstagram Hacktivizm Telegram